رفع تمامیه مشکلات بازی Assasins Creed 3

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

دانلودکرک بازی ها

دانلود بازی برای XBOX

دانلود بازی برای PC

دانلود بازی برای PS3

دانلود بازی برای PSP وراهنما نصب فریمورها

دانلود بازی برای PS2

دانلود بازی فلش و کم حجم

دانلود بازی برای انواع موبایل(اندروید_آیفون_آیپد_جاوا_سیمبین3و....)

دانلود آپدیت بازیها

رفع انواع مشکلات بازی

دانلود تریلر و ترینر بازیها

دانلود سیو بازی ها

راهنمای قدم به قدم بازی ها

رمز بازی های PC و تمام کنسول ها

اخبار بازی

نقد وبررسی بازی

دانلود نسخه رسمی ویندوز 8

برنامه های مورد نیاز بازیها

دانلود بازی برای Kinect

دانلود بازی برای Move PS3

آپدیت های سالانه کنسول XBOX

بازی های آنلاین

دانلود برنامه برای موبایل {جاوا}

دانلود بازی برای سیستم عامل مک

متفرقه

دانلود آپدیت کارت گرافیک

دانلود تولبار اختصاصی آمیتیس گیم

دانلود برنامه های کامپیوتری

لینک دوستان

لوکس موزیک

شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی

دانلود نرم افزار و بازی آندروید و جاوا*عکس و...

بازی سنتر

دانلود بازی های فوق فشرده بروز شده

بزرگترین سایت دانلود آهنگ

جدید ترین بازی های فوق فشرده

نماز

وبلاگ رسمی دیی امید

بهترین وبلاگ دانلود موزیک

برترین بازی های دنیا

بهترین موزیک

دانلود فیلم و آهنگ و بازی و برنامه

دانلود بازی با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود و سرگرمی

اموزشکده

جزیره کامپیوتر

بزرگترين وبلاگ دانلود فيلم و كليپ

دانلود آهنگ/بیت/تکست رایگان/بیوگرافی رپر ها /گروه پلاک-1/و...

king Ramtin-دانلود آهنگ

کلوپ هواداران پرهام ابراهیمی

دانلودهـــــا

از همه رنگ

جايزه ي رايگان رايگان

dostدوستیابیyabi

عکس+عکس+18

افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک

بهترین وبلاگ دانلود بازی

سیاره دانلود

تی نیوز(اخبارفناوری)

خنده بازار

همه چیز در مورد بازی

تفریح و سرگرمی

وبلاگی حاوی همه مطالب

مغازه ی دانلود موزیک

مرکز جک واس ام اس

games

ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت دانلود انواع بازی و رفع مشکلات بازی و آدرس amitisgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

دانلود بازی


لوگوی دوستان


بر چسب ها




رفع تمامیه مشکلات بازی Assasins Creed 3

شنبه 4 آذر 1391

- دوستان عزیز اول از هر چیز کرک سالم بازی رو از اینــــــــــجا دانلود کنید. با این کرک شما نیاز به آپدیت کردن Uplay ندارید ، همچنین نیاز به ساختن اکانت هم ندارید.

.

2- دوستانی که مشکل روسی بودن زبان بازی رو دارن کافیه از اینجــــــــــــا آپدیت شماره 1 بازی رو دانلود و در مسیر نصب بازیشون کپی کنن.

 

3)اگــــــــر بازی مشکلی داره بیان کنید تا ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهیم


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت13:10---9 دی 1392
موقع نصب بازی یک erorمیده dvd2رو قبول نمی کنه


پاسخ:eror ش چیه؟


مازیار
ساعت1:26---15 آذر 1392
اقا سلام من وقتی ده دقیقه از بازی رو رد میکنم بعد که میخواد وارد مرحله ی بعدی بشه صحفه سیاه میشه و دیگه همون جور میمونه.کیبرد و موس هم کار نمیکنه.مشکلش چیه؟
پاسخ:کرک بازی مشکل داره


رسول
ساعت15:34---11 آذر 1392
درحین نصب بازی ارورisdoneرامیده
پاسخ:کرک + آپدیت بازی رو دان کنید


عرفان
ساعت19:42---14 خرداد 1392
کرک از کجا دانلود بشه؟


desmond
ساعت15:17---12 فروردين 1392
بازی تا 33درصد میرسه،بعد از فیلم اسامی کارکنانش رو میذاره و موس هم هیچ حرکتی نمیکنهپاسخ:ایراد از نسخه بازی تون هستش

amin
ساعت0:52---30 اسفند 1391
اگه راهی به نظرتون نمی آد یا نمی خواین جواب بدید،بگید تا منم هی نیام چک کنم ببینم جواب دادید یا نه

amin
ساعت1:18---28 اسفند 1391
سلام



من همه ی اساسین های قبلی رو بازی کردم ولی تو هیچ کدومش بازی نمی گرفت

ولی تو این یکی همین اساسین3 بازی کلا میگیره تنظیمات گرافیک رو کم و زیاد

میکنم هیچ فرقی نمیکنه همین جوری موندم.نمیشه بازی کرد.



کارت گرافیکم هم ATI RADEON HD 4670 است و رم کامپیوتر هم 2 گیگه.



کارت گرافیک رو هم تازه آپدیت کردم.



لطفا یکی به ما کمک کنه؟بد جوری کلافه شدم.


erfan
ساعت15:41---24 اسفند 1391
سلام اميدوارم حالتان خوب باشد بازي من يعني اساسينز كيرد ارورtheprocedure entry point_except_handler4_common could را ميده ويندوز من همxpاست و كارت گرافيك هم 7300 nvidia است وهمه نرم افزار ها را نصب كردم ولي اجرا نشد چه كار كنم

امیر
ساعت7:28---16 اسفند 1391
ترو خدا کمکم کنید من اساسینس کرید رولیشن را نصب کردم پسورد می خواهد چه کار کنم

شایان
ساعت20:29---15 اسفند 1391
من می خوام بازی اساسینس کرید رولیشن رو اجرا کنیم میگه بازی رو دوباره نصب کن همین کارو می کنم بازم همین پیام رو میده

hooman
ساعت15:04---5 اسفند 1391
salam chera kasi be ma ro nemide 3nafar in eroro darim
theprocedure entry point_except_handler4_common could not be located
ama kasi be hich kodoome ma b nadade ???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hooman
ساعت12:06---4 اسفند 1391
salam doostan man az in link dirext ro download kardam ke asan yek pooshe bood copy kardam moshgel hal shod

http://www.dllme.com/dll/download/5549/d3d11.dll
ama dobare erore jadid dade mige
theprocedure entry point_except_handler4_common could
lotfan sari komakammmmmmm konid


hooman
ساعت12:01---4 اسفند 1391
salam man dirext ra ke dar dvd4 assassins creed III bood ro nasb kardam ama bazam erore



This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem

ro mide
پاسخ:Dirext رو دوباره نصب کنید


kmn
ساعت10:52---4 اسفند 1391
سلام من بازی رو که نصب کردم ارور:theprocedure entry point_except_handler4_common could not be located.را میده لطفا بگید که چه کنم.ویندوزممxp است.لطفاااااااااااااااااااااکم

جابر79
ساعت15:05---2 اسفند 1391
بازی تا 33درصد میرسه،بعد از فیلم اسامی کارکنانش رو میذاره و موس هم هیچ حرکتی نمیکنه.

jfi
ساعت19:18---30 بهمن 1391
سلام يكي كمكم كنه موقع اجراي بازي به اين پيغام برميخورم
This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem


jfi
ساعت19:15---30 بهمن 1391
This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem موقع اجراي بازي به اين مشكل بر ميخورمhttp://amitisgame.lxb.ir/commenting/avatars/avat ar06.jpg
پاسخ:سلام داداش این مشکل از برنامه Dirext هستش این برنامه رو روی سیستمت نصب کن OK


sahand
ساعت17:08---28 بهمن 1391
وقتی بازی را باز میکنم 5دقیقه بعد گیر میکنه

علی79
ساعت15:20---28 بهمن 1391
u-play رو چیکار کنم .

علی79
ساعت15:10---28 بهمن 1391
بازی اجرا نمیشه ، صفحه ی سیاه میاد.
پاسخ: از کرک TEHTA بازی استفاده کنید


علی79
ساعت15:09---28 بهمن 1391
بازی اجرا نمیشه ، صفحهی سیاه میاد.

پیمان
ساعت10:40---27 بهمن 1391
با سلام.

خواهشا
پاسخ:سلام بابته کامل جواب ندادن از شما معذرت میخوام آخه چند روزیه سرم خیلی شلوغه شرمنده!سیو کامل بازی همراهه آپدیت کامل بازی در وبلاگ برای دانلود هستش برای نصب آپدیت کافیه آپدیت بازی رو دانلود کنید و در محل نصب بازی کپی کنید اگر آپدیت بازی فایل نصبی داشت اونرو نصب کنید در محل نصب بازی تون و در آخر بازی رو با کرک THETA اجرا کنید (کرک THETA برای دانلود رو وبلاگ هستش)


alireza
ساعت19:07---25 بهمن 1391
خسته نباشید من نسخه2 dvdرو دارم که بدون کرکه من 24% از بازی رو رفتم ولی در حین تئد کردن مرحله بدیش ولئد نمیکنه؟راحنماییم کنین لطفا مرسی
پاسخ:مشکل نسخه بازیتون هستش تمام نسخه هایی که تا 24 درصد مشرن مشکل از نسخه بازی شون بوده با تشکر


سعید
ساعت22:30---23 بهمن 1391
بازم سلام
حالا این ارورو میده :
This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem


سعید
ساعت12:13---23 بهمن 1391
سلام

من بازیرو نصب کردم کرک TEHTA رو هم زدم ولی بازم بازی اجرا نشد

این ارورم میده :

the application failed to initialize properly (0xc0000135).
پاسخ:از برنامه Dirext هستش برنامه تونو عوض کنید یا آپدیتش کنید


mahdi
ساعت15:19---22 بهمن 1391
سلام من بازی رو که نصب کردم ارور:theprocedure entry point_except_handler4_common could not be located.را میدخ لطفا بگید که چه کنم.ویندوزممxpهست.مرسی


علی79
ساعت14:55---18 بهمن 1391
چگونه بازی رو آپدیت میکنن
پاسخ:آقا آپدیتو دانلود کن برو تو محل نصب بازیت بعدش هر چی فایل آپدین بازی رو که دان کردی کپی کن تو محل نصب بازیت OK


omid
ساعت23:20---17 بهمن 1391
من با ایک باکس بازیش میکنم پاسخ:ایکس باکستون آپدیت شده؟

جابر
ساعت20:09---16 بهمن 1391
بازم سلام

من اساسینز کرید3رانصب کردم وقتی فایل assassins creed111رابازمیکنم ارور میده ولی وقتی فایل AC3SPرابازمیکنم میره داخل بازی وتا یه جتیی میره بعد صفحه همش سفید میشه بعد هیچی نمیشه چیکار کنم؟
پاسخ:از کرک TEHTA بازی استفاده کن


جابر
ساعت20:07---16 بهمن 1391
بازم سلام

من اساسینز کرید3رانصب کردم وقتی فایل assassins creed111رابازمیکنم ارور میده ولی وقتی فایل AC3SPرابازمیکنم میره داخل بازی وتا یه جتیی میره بعد صفحه همش سفید میشه بعد هیچی نمیشه چیکار کنم؟


جابر
ساعت19:59---16 بهمن 1391
سلام من وقتی بازی اساسنز رولیشن رو نصب میکنم یه ارور میده درمورد گیم لانچر لطفا خیلی زود کمکم کنید
پاسخ:برنامه Ubisoft رو نصب کن کرک بازی تو هم عوض کن (آنتی ویرستم خاموش کن)


علی79
ساعت19:26---16 بهمن 1391
بازی تا 33 درصد میرسه بعد از فیلم، اسامی کارکنانش رو مینویسه. لطفا جواب بدید.
پاسخ:نسخه بازی تون ناقص هستش نسخه بازیتونو عوض کنید یا آپدیتش کنید


علی
ساعت15:58---15 بهمن 1391
اگر می شود اموزش نصب کرک رایاد بدهید
پاسخ:آموزش کرک:قدم اول. بازی رو کامل در یه پوشه نصب میکنید قدم دوم .بعدش که بازی رو نصب کردید در دی وی دی آخر بازی تون یه پوشه ای وجود داره به اسم Crack او پوشه رو باز کنید تمام محتویاتشو کپی کنید قدم سوم.محتویات کپی کرده رو ببرید اونجایی که بازی رو نصب کردید کپی کنید بعدش با یه دابل کلیک وارد بازی شوید Finish موفق باشی یا علی


reza
ساعت15:38---12 بهمن 1391
سلام ... وارد بازی میشم صفحه سیاه است ... ارور ac3sp hes stooped working میده ..... کرک THETA v رو هم کپی کردم ، میشه راهنمایی کنید

بردیا
ساعت18:38---10 بهمن 1391
مشکل گیر کردن بازی ها بعد از چند دقیقه بازی کردن با وجود سیستم بالا را چگونه رفع کنم
پاسخ:با آپدیت بازی و یه کرکه سالم


مهدی
ساعت18:35---10 بهمن 1391
مشکل گردن بازی ها بعد از چند دقیقه بازی کردن با وجود سیستم بالا را چگونه رفع کنم

yas
ساعت16:58---7 بهمن 1391
من یه مشکلی دارم ، هیچ کی تنونس درست کنه ! کرک سالمه ، گرافیک آپ دیته ، حتی یه بارم ویندوز و عوض کردم . اما بازی با کارت گرافیک اصلی لب تاپ بالا نمیاد . geforce gt555 2GB . اما با گرافیک intel بالا میاد ولی چون ضعیفه گیر میکنه . اول که نصب کرده بودم مشکلی نبود تا یهو پرید بیرون ، دیگه بالا نمیاد و تو همون صفحه نوشته سفید قبل از بالا اومدن میمونه !!!! هر کار کردم نشد . گرافیک رو هم با آخرین آپدیت چند بار چک کرد .!!!!!

parsa
ساعت22:04---6 بهمن 1391
با سلتم وقتی بازی رو اجرا می کنم زبان بازی روسی است بقیه زبون ها پاک شدن چیکار کنم حتی کرک های مختلف رو امتحان کردم نشد
پاسخ:با سلام این مشکل از نسخه بازیتون هستش


امیر
ساعت16:50---5 بهمن 1391
سلام می خواستم بدانم مشکل AC3SP راچگونه می توان حل کرد در بازی ASSASSINS CREED3

امیر
ساعت16:47---5 بهمن 1391
سلام می خواستم بدانم مشکل ap راچگونه می توان حل کرد در بازی ASSASSINS CREED3

ali
ساعت17:53---3 بهمن 1391
سلام.من وقتی بازی رو اجرا میکنم صفحه ای باز میشه که میگه downloading new update و شروع میکنه دانلود کردن.کمکم کنید که چیکار کنم؟ویندوزمم xp.ممنون میشم اگه کمکم کنید.
پاسخ:سلام بازی تون مشکل داره و احتیاج به فایل آپدیت داره شما میتونید آپدیت بازی رو از روی وبلاگ دانلود کنید


نیما
ساعت14:26---3 بهمن 1391
سلام.من بازی رو تا75 در صد رفتم.داستان هم تموم شده.من هیچ مشکلی ندارم و مثل همه کرکTHETA است.و نسخه1.2.2.0 هست.اما مشکلی که من دارم هیچ کس نداره! سوار قایق نمیشه! هر دکمه ای میزنم سوار نمیشه.جالب تر از این که اون تریلری بود که نبرد ارتش آمریکا و انگلیس توی برف بود وبعد انگیلیسی ها آمریکایی هارو تیرباران میکنند.برای من نبود!!باورتون میشه؟مشکل از بازی من هست؟خواهشا اگه راهی برای راندن قایق دارید بگید
پاسخ:سلام. این مشکل هم از بازی میشه هم از کرک بازی تون.موقع اجرا و نصب بازی حتما آنتی ویروس رو غیر فعال کنید . و کرک سالم بازی رو از روی وبلاگ ما دانلود کنید اگه جواب نداد مشکل از بازی تون هستش


صالح
ساعت16:58---27 دی 1391
با سلام
من نسخه ی که 4 dvd داره را خریدم و درموقع اجرا با این مشکل
http://upload.tehran98.com/img1/jsueb29u3ascwz1la0ba.gif
من چند کرک روش امتحلن مردم ولی باز اینو اورد ممنون میشم اگر سریعا رسیدگی کنید


lord
ساعت17:27---25 دی 1391
این لباسش عوض نمی شه هرکار کردم ولی نشد که نشد

shahi20
ساعت21:27---24 دی 1391
سلام پس چرا جواب منو نمیدین؟؟!!!لطفا جواب بدید.خمار بازیم هنوز.باتشکر

حامد
ساعت13:10---24 دی 1391
سلام داداش رمز میخواد باید چی کار کنم
پاسخ:سلام داداش گلم اگه رمز خواست از کرک THETA استفاده کن


mohammad
ساعت22:22---22 دی 1391
سلام من واردuplayشدم وبازی را انتخاب کردم اما پسورد می خواهد باید چکارکنمپاسخ:از کرک THETA استفاده کنید

shahi20
ساعت18:09---22 دی 1391
سلام من بازی رو که نصب کردم ارور:theprocedure entry point_except_handler4_common could not be located.را میدخ لطفا بگید که چه کنم.ویندوزممxpهست.مرسی

ALI NAGHSHI
ساعت22:50---21 دی 1391
سلام./من همه کرک های بازی رو دان کردم ولی ارور point_except_handler4_common را مدهد و من کرک THETA را دانلود کردم و در محل نصب کبی کردم ولی همان ارور را می دهد کرک THETA را از همین سایت دانلود کردم

امیرحسین
ساعت12:30---21 دی 1391
لطفا توضیح دهید چگونه میتوان برنامهDirext 11را نصب کنم.
پاسخ:سلام مشکل شما کجاست ؟ نصب Directx آموزش خاصی نداره .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رفع انواع مشکلات بازی ، ،
:: برچسب‌ها: ارسال در : مشکلات بازیها | برچسب ها: آپدیت کردن assassins creed 3, اجرا نشدن بازی assassins creed 3, اساسین کرید 3 و مشکل های ان, انگلیسی کردن زبان اساسین کرید 3, رفع مشکلات assassins creed 3, رفع مشکلات اساسین کرید 3, زبان انگلیسی برای بازی assassins creed 3, ساخت اکانت بازی assassins creed 3, مشکل اجرا نشدن بازی assassins creed 3, مشکل در ساختن اکانت بازی assassins creed 3, مشکل روسی بودن زبان assassins creed 3, مشکل ساخته نشدن اکانت بازی assassins creed 3, مشکلات بازی assassins creed 3 ,

نوشته شده توسط امید گرامی در ساعت 2:9



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وبلاگ داشته باشد
omidgrame@gmail.com


مطالب پیشین

نسخه کم حجم بازی Need for Speed Most Wanted
دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC
دانلود بازی GTA: San Andreas v1.01 اندروید
دانلود بازی Wasteland 2 برای PC
iZotope Ozone Advanced v5 VST x86/x64 پلاگین میکس و مسترینگ
دانلود آلبوم موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE
دانلود بازی Dead Sky برای PC
بازی سرگرم کننده LEGO The Lord of the Rings 1.0 – آیفون و آیپد
نرم افزار تبدیل ویدیوها Any Video Converter Ultimate v5.5
دانلود مرورگر اینترنتی اپرا ۱۸ – Opera 18.0 Final
دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC
جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager v6.18.7 جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Dow
خبرهای جدید از GTA V در آذرماه
اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3
دانلود آپدیت جدید بازی Battlefield 4
رفع مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag
رفع تمام مشکلات بازی Need For Speed : Rivals (نصب+اجرا+کرک+...)
دانلود بازی Need For Speed Rivals برای کامپیوتر




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by amitisgame